کاربرد تلفن ابری برای مشاغل مختلف (هتل-شرکت-بیمارستان-سالن های زیبایی)

تلفن ابری که با مخفف VoIP نیز شناخته می‌شود، یک روش ارتباطی است که از طریق اتصال اینترنت اجرا می‌شود. در واقع با استفاده از این روش کلیه خدمات ارتباطی مشاغل مختلف مبتنی بر فضای ابری خواهد بود. تلفن ابری، نه تنها تماس‌های تلفنی را به فضای ابری منتقل می‌کند، بلکه باعث می‌شود تا جلسات ویدیویی، پیام های فوری، CRM و فرآیندهای تجاری مبتنی بر فضای ابری، به سهولت انجام گیرد. امروزه استفاده از تلفن ابری دارای مزایایی گسترده‌ای است که باعث سهولت ارتباط و همچنین رشد کسب‌وکارهای متفاوت شود. مهم نیست در حال راه‌اندازی یک دفتر جدید باشید یا بخواهید یک رستوران را افتتاح کنید، تلفن ابری یک روش ارتباطی و توسعه آسان و مقرون به‌ صرفه است. اگر مقاله کاربرد های مرکز تلفن ابری برای رستوران ها و هتل ها را مطالعه کرده‌ باشید، خواهید دانست که این تکنولوژی برای مشاغل مختلف دارای کاربرد و مزایایی مختلفی است. بنابراین با توجه به گستردگی این موضوع در این مقاله به سراغ کاربرد تلفن ابری برای هتل داری، راه‌اندازی شرکت، بیمارستان و سالن های زیبایی رفته‌ایم. اگر در این زمینه فعالیت دارید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید.

کاربرد تلفن ابری در بیمارستان

با توجه به این‌که این روزها جهان از بیماری‌ همه‌گیر COVID-19 یا کرونا رنج می‌برد، مدیریت موثر تماس‌های اورژانسی از همیت بالایی برخوردار است. تلفن ابری یک راه‌حل خودکار برای مدیریت تماس و جلوگیری از دست دادن درخواست‌های فوری است که شامل خدماتی مانند شماره‌های مجازی، تلفن گویا، یکپارچه‌سازی CRM و  مسیریابی تماس است. کاهش هزینه‌ها، افزایش حریم خصوصی و سهولت روند درمان و مراقبت از بیماری، تنها بخشی از مزایای استفاده از این سیستم تلفن در بیمارستان و مراکزهای مراقبتی-پزشکی است.

مطالب مرتبط:  Call Forwarding چیست و چه قابلیت ‌هایی دارد؟

– کاربرد تلفن گویا ابری پاسخگویی به مشکلات عمومی بیماران بدون نیاز به مراجعه به پزشک

– رزرو قرار ملاقات با پزشک

– ردیابی تماس‌های از دست رفته یا دریافت شده

– پشتیبانی ۲۴ ساعته از تماس بیماران

– ارسال پیام صوتی در زمان در دسترس نبودن پرسنل بیمارستان

– ضبط تماس‌ها

– آرشیوسازی برای سوابق بیماران

کاربرد تلفن ابری در سالن های زیبایی

تجارت در سالن‌های زیبایی مبتنی بر تلفن است. مکالمات تلفنی راهی عالی برای ارتباط با مشتری، رزرو قرار ملاقات و پذیرش کار بیشتر است. به‌همین خاطر بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی ارتباطی در سیستم تلفن از اهمیت بالایی برخوردار است، به‌ویژه اگر به خاطر حجم کار بالا، یادتان رفته باشد سفارش مشتری را ثبت کرده باشید! (پیشنهاد می‌کنیم مقاله اهمیت ضبط مکالمات تلفنی در مرکز تلفن ابری در این زمینه مطالعه کنید.) اگر به‌دنبال سرمایه‌گذاری سودمند در سالن زیبایی‌تان هستید باید به سراغ تلفن تحت شبکه یا ای فون (IP Phone) بروید. این سیستم دارای کاربردهایی متفاوتی است که باعث می‌شود که در موارد زیر نسبت به رقبا پیشتاز باشید:

– جوابگوی تلفن توسط پرسنل سالن زیبایی در هر زمان و مکان به‎‌دلیل اتصال تماس از طریق اینترنت

– گسترش و رشد سالن به دلیل برخورداری از قابلیت افزودن گوشی‌های اضافی و مجهز شدن به یک مرکز تماس

– عدم از دست دادن هرگونه تماس به دلیل قابلیت ارسال پیامک به ایمیل یا تلفن همراه

– پاسخگویی به مشتریان در ساعات تعطیلی سالن

کاربرد تلفن ابری در هتل

یک سیستم تلفنی قوی نقش مهمی در جذب مهمانان به هتل دارد، انتقال سیستم تلفن به فضای ابری مزایایی ارزشمندی را برای صاحبان هتل‌ها به همراه خواهد داشت. تلفن ابری می‌تواند از روند رزرو اتاق تا خروج مسافران را بهبود ببخشید.

مطالب مرتبط:  سیپ ترانک (SIP Trunk) چیست و چگونه کار می کند؟

– تجزیه و تحلیل تماس‌ها و شناسایی مشتریان ثابت

– ارتقاء سیستم‌های ارتباطی تنها با چند کلیک در نرم‌افزارهای پشتیبانی از تلفن گویا

– مدیریت ورود و تسویه حساب

– تسهیل در روند درخواست سرویس اتاق

– تنظیم اعلان‌های گوناگون

– رزرو اتاق یا سایر فضاهای داخل هتل

– شماره‌گیری مستقیم به دربان

– سهولت خدمات حمل و نقل و تشریفات

کاربرد تلفن ابری در شرکت و سازمان

مهم‌ترین تفاوت بین تلفن ابری و سانترال، در یک کلام، فناوری است. تلفن‌های ثابت از ابتدای قرن بیستم تغییر چندانی نکرده‌اند و فقط به کاربران اجازه می‌دهد تماس‌های صوتی برقرار یا دریافت کنند. اما فناوری VoIP به لطف نوآوری و سرعت اینترنت در نحوه‌ی ارتباط شرکت و سازمان‌ها تغییرات اساسی ایجاد کرده است.

– برقراری تماس‌ تصویری برای برگزاری کنفرانس و جلسات از راه دور

– قابلیت دریافت پست صوتی و پیام‌رسان فوری

– قابل حمل بودن شماره تلفن شرکت

– برقراری چت‌های تیمی بین پرسنل شرکت

– ارسال فکس از طریق شبکه در زمان مشخص

– برقراری یا دریافت تماس‌های بین‌المللی با کمترین هزینه

– اشتراک‌گذاری فایل صوتی،کنفرانس ویدیویی و… در پروژه‌های کاری

– برخورداری از ویژگی‌های سافت فون مانند انتقال تماس، انتظار گذاشتن افراد و…

چرا تلفنچی؟

تلفنچی یکی از معتبرترین و خوش‌نام‌ترین ارائه دهندگان خدمات VOIP، تلفن‌های گویا و… است که این اعتبار را به دلیل بهره‌مندی از دانش کافی در این زمینه و بهره‌مندی از متخصصین و مشاورین را کسب کرده است. این واقعیتی است که بیشتر مشتریان این حوزه بعد از انتخاب این مجموعه توانسته‌اند از مزایای مرکز تماس ابری تلفنچی راستای ارتقاء کسب‌وکار بهره‌مند شوند.

مطالب مرتبط:  با کمترین امکانات و هزینه، با مشتری در ارتباط باش