با توسعه و رشد سریع دامنه فعالیت و مشتریان سازمان‌ها، نیاز ارتباطی نیز به طور چشمگیری گسترش پیدا کرده است. انعطاف پذیری و امکان توسعه شبکه تلفنی سازمان از جمله نیازهای اساسی و اولیه هر شرکت و بنگاه فعال در حوزه‌های متفاوت است و این امر موجب گرایش شرکت‌ها به استفاده از خدمات VoIP و سیپ ترانک شده که به بهترین شکل ممکن نیاز توسعه و انعطاف پذیری شبکه داخلی و خارجی تلفن سازمان را رفع می‌کند.

ویژگی‌های خطوط VoIP تلفنچی

شرکت تلفنچی با درک این نیاز و چالش‌های موجود در حوزه VoIP و  سیپ ترانک ( Sip Trunk ) اقدام به ارائه این خدمات بر روی بستر اینترنت به کلیه افراد، ارگان‌ها، سازمان‌ها نموده است. از جمله ویژگی‌های خطوط VoIP تلفنچی می‌توان به امکان جابجایی سریع بدون نیاز به بستر خطوط مسی تلفن، قابلیت انعطاف پذیری بالا با ایجاد خطوط داخلی متفاوت، مدیریت تلفن‌ها بر اساس شماره ورودی، زمان و سطح دسترسی اشاره کرد.

هزینه مناسبتر با امکانات بیشتر

خدمات VoIP تلفن چی تماما بر بستر ابری و روی سرورهای این شرکت فعال است، از اینرو نیاز به سرور اختصاصی، سیم کشی داخلی و حتی جذب و استخدام نیروی انسانی متخصص سانترال و VoIP را برای سازمان و شرکت‌ها برطرف می‌سازد. استفاده از شبکه ابری VoIP تلفنچی راهکاری برای شرکت‌ها و سازمان‌های دارای شعبات و کارگاه‌های مجزا است تا ارتباط درون سازمانی به بهترین شکل و با کمترین هزینه ممکن شود، از این رو شما می‌توانید با پنل مدیریت یکپارچه تلفنچی بدون نیاز به دانش تخصصی در زمینه تلفن‌های تحت شبکه و سیپ ترانک، نسبت به تعیین داخلی‌ها، ورودی تماس‌ها و کلیه دستورات قابل اجرا بر روی شبکه‌های محلی تلفن VoIP با هزینه بسیار کمتر و اطمینان بسیار بالاتر نسبت به نوع محلی اقدام کنید.

مطالب مرتبط:  کاربرد تلفن ابری برای مشاغل مختلف