دورکاری

امروزه دورکاری به یکی از مهم‌ترین موضوعات در رابطه با مسئله‌ی کسب‌وکار تبدیل‌شده است. در این بخش قصد داریم برای شما عزیزان این موضوع را به‌طور کامل با تمام مزایایی که دارد، بررسی کنیم. همچنین قصد داریم در ادامه‌ی این مقاله از مزیت‌هایی که مرکز تلفن ابری تلفنچی در موضوع کسب‌وکار، به‌ویژه دورکاری دارد نیز صحبت کنیم.
دورکاری کردن (TELEWORK) عبارت است از توافقی که بین مدیر و پرسنل شکل می‌گیرد. طبق این توافق‌نامه، از جانب مدیر مجموعه‌ای از وظایف به فرد تعلق می‌گیرد که آن شخص موظف به انجام آن در مدت‌زمان مشخص اما در مکان دلخواه است. دورکاری شامل سه دسته‌ی کلی تمام‌وقت، نیمه‌وقت و موردی است که هرکدام تعریف مختص به خود رادارند.
دورکاری تمام‌وقت: در این مدل از دورکاری، کارمند تمام‌وقت خود را در خانه (هر مکانی غیر از محل کار) مشغول کار است و تمام وظایف خود را در خارج از محل کار انجام می‌دهد. این مدل از دورکاری، گاهی بانام کار در منزل شناخته می‌شود.
دورکاری نیمه‌وقت: کارمند در این حالت باید برخی از وظایف خود را در خارج از محیط کار انجام دهد، اما تعداد روزهایی که در محیط کار حاضر می‌شود نسبت به دورکاری تمام‌وقت بیشتر است و شاید هرچند وقت یک‌بار، کارمند باید دور از محیط، دورکاری انجام دهد.
دورکاری موردی: این مدل از دورکاری به معنی انجام ندادن دورکاری به‌طور منظم است؛ یعنی کارمند بر اساس شرایط ویژه‌ای که گاهی اوقات اتفاق می‌افتد، مجبور به انجام برخی از وظایف از داخل منزل می‌شود. برای مثال ممکن است به دلیل یک پروژه‌ی مهم که نیاز به تمرکز دارد، دیگر حضور فیزیکی مهم نباشد و از فرد خواسته شود کار خود را در محیط منزل با دقت بیشتر انجام دهد.

مطالب مرتبط:  تلفن VoIP اینترنتی تلفنچی برای سازمان‌ ها و شرکت‌ ها

مزایای تلفنچی برای دورکاری

اگر بخواهیم یک تعریف جامع و کامل از مرکز تلفن ابری تلفنچی داشته باشیم، می‌توانیم بگوییم یکی از کاربردی‌ترین و سریع‌ترین روش‌های ایجاد تلفن گویا است که مزایای و خدمات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
برای مثال یکی از ویژگی‌هایی که تلفنچی برای شما دارد، برقراری تماس تلفنی بدون حضور در دفتر یا محل خاص است، شما می‌توانید اهمیت این موضوع رازمانی متوجه شوید که در شرایط کنونی که برای کشورمان ایجادشده و ویروس کرونا بسیاری از کارها را مختل کرده است، افراد زیادی هستند که برای انجام امور کاری خود نیاز به برقراری ارتباط با مشتری دارند و توانسته‌اند به‌راحتی با استفاده از تلفن گویای تلفنچی کار خود را انجام دهند.
یکی از مزایای فوق‌العاده‌ای که مرکز تماس تلفنچی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، پنل گزارش‌گیری برای مدیران است که می‌توانند تمام اطلاعات تماس کارمندان را مدیریت کنند. این پنل قابلیت جست‌وجوی پیشرفته و دریافت خروجی را دارد.
مزیت‌های این مرکز تلفن ابری، به اینجا ختم نمی‌شود و برای شما خدمات ویژه‌ای را فراهم کرده است؛ برای مثال شما می‌توانید برای کار خود یک خط ثابت ۰۲۱ تهیه کنید و این موضوع هیچ وابستگی به محلی که زندگی می‌کنید،ندارد. از طرفی امکان ایجاد صف تماس برای شما وجود دارد، یعنی مشتریان برای لحظاتی در صف انتظار قرار می‌گیرند و پس از مدت‌زمان کوتاهی به اولین اپراتور در دسترس وصل می‌شوند.
یکی دیگر از کارآمدترین مزایای تلفنچی، ایجاد تماس‌های هم‌زمان است. یعنی یک اپراتور می‌تواند کانالی را در جهت پاسخگویی به چندین تماس در لحظه ایجاد کند و به چندین کاربر هم‌زمان جواب دهد، همچنین امکان ضبط تماس و مکالمه‌ی انجام‌شده برای اپراتور ممکن است که می‌توان از آن برای سنجش کیفیت و موارد این‌چنینی استفاده کرد، هرچند که امکان نظرسنجی برای افراد در انتهای تماس نیز ایجادشده است.
بنابراین اگر شما به دنبال دورکاری هستید،می‌توانید برای تسهیل فرایند کاری خود، به سایت تلفنچی مراجعه کرده و در راستای کار خود یک تلفن گویا با بیشترین امکانات موجود را تهیه کنید تا انجام امور برای شما در ساده‌ترین حالت ممکن رخ دهد.
اگر برای استفاده از خدمات تلفنچی نیاز به دریافت مشاوره دارید، می‌توانید با شماره‌های درج‌شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره‌ی تخصصی کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

مطالب مرتبط:  از تلفن گویا بیشتر بدانیم!